Május 22. – kedd

Reggel leszedtem az idén az elsõ pár szem epret. Nagyon jól tettem, mert elkezdett esni az esõ. Aztán szakadt. De annyira, mintha dézsából öntenék. Ferenc a délivel jött haza, és azt mondta, hogy Szemely úgy néz ki, mint Velence. Délután csináltuk a pályázatot, és sütöttem kenyeret. Ferenc leszûrte a bodzaszörpöt. Estére elállt az esõ. Más képem nincs is mára.

Szerző: empszi  2012.05.22. 19:51 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr265912327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2012.05.22. 22:27:43

...én is főzök holnap egy adag bodzaszörpöt....már ázik a vízben... ...üdítőt is csináltam, kétszer is...annyira finom, hogy nem is kell más innivaló, ha ez van...

mclub 2012.05.23. 20:43:40

:) Mi is szeretjük. :)
süti beállítások módosítása