Május 21. – hétfõ

Újhold napja volt, ezért víznap. Egy kicsit aludtam kora délután. Megcsináltam a májat és a kaporszószt. Jöttek R-ék kecskét simogatni. Bementem Kertvárosba hatra. Érdekes érzés volt. Visszajöttek a huszon-évvel ezelõtti emlékeim. Érdekes látni embereken az idõ múlását. Meg elgondolkodni azon, hogy mit tettem az elmúlt húsz évben, és mit tehettem volna. Tehettem volna mást? Kellett volna mást tennem? Mire elég az a tudás, ami a fejemben van? Kell-e valamire? Kell-e, hogy kelljen? Mennyire kell akarni a dolgokat, mennyire kell sedregni, pörögni? Én nem akarok már semmi ilyesmit.

Szerző: empszi  2012.05.22. 19:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr195912328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása