... hipp-hopp, jön Vuk...

Reggel még Ferenc készülõdött egy kicsit takarítottam, aztán Bogád. Kisrókát fényképeztem. :) Megnéztük még felrakják a lovakat a lószállítóra. Mentünk kutyasamponért, aztán piac. Volt rebarbara. Meg palántákat is vettünk, meg õzlábgombát, spárgát, kaprot, és a szokásosakat zöldek, saláta, leveszöldség. Egy pillanatra még Spár is. Fõztem egy jó kis húsgombóc-levest, tettem bele néhány szem saját borsót is. Befejeztem a tegnap elkezdett marhapörköltet, nokedlit csináltam hozzá és új káposztából salátát. Ebéd után Misivel beszélgettünk, Rozival játszottunk. Aztán elültettük a palántákat. Bedagasztottam egy kenyeret mindjárt kisütöm. Ennyi jut eszembe a mai napról, bár még nincs vége.

Szerző: empszi  2012.05.26. 19:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr725912322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása