Kedd

A faluban sok kárt okozott a tegnapi vihar. Most látom csak, hogy mekkora szerencsénk volt. Egész délelõtt esett az esõ. Nagyon fáradtnak éreztem magam. Alig vártam, hogy hazaérjek. Ebéd után le is feküdtem egy kicsit. Aztán a zölddióval foglalkoztam, amit Kisnyárádról hoztunk. Tettem el olajban úgy is hogy felszeleteltem, hogy négybe és félbe vágtam és egészben is. Azt szeretném látni, hogy reagál. Tavaly az olaj ízesítése miatt áztattam olajba a diót, aztán nagyon ízlett a „melléktermék”. Most kíváncsi vagyok, milyen lesz. 30 dkg (különbözõre darabolt) diót tettem üvegbe, erre tettem 3 dkg sót, leöntöttem 3 dl olajjal, jól összeráztam. Majd meglátjuk. A többi diót megszurkáltam, és sós vízbe tettem, ahogy olvastam, hogy ázzon. Aztán csináltam krumplinúdlit, sütöttem kenyeret. Hát, kb. ennyi volt ez a mai nap. Délután már sütött a nap, de nagyon hûvös lett. Aztán újra elkezdett fújni a szél.

Szerző: empszi  2012.06.05. 21:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr185912312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása