Kapros

Persze, a képen borsó van, mert a kaprot elfelejtettem fényképezni emberi idõben, aztán a vakus képek elég rosszak lettek. De le kell írnom, hogy emlékezzem rá, hogy kaptam egy csomó kaprot, és gondoltam, ezzel is kísérletezem kicsit. Összevágtam apróra, belegyömöszöltem egy kisüvegbe, leöntöttem olajjal. Ennyi. Aztán meg ecetbe tettem néhány ágat. Majd meglátjuk.

Szerző: empszi  2012.06.07. 21:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr755912310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása