Záporok és zivatarok - hétfõn

Már tényleg nem felhõs képet akartam, de tegnap még arra sem került sor, hogy ezt feltegyem, mert kikapcsoltam a gépet az egymást követõ zivatarok miatt. Délelõtt igen pocsékul voltam. Úgy éreztem, a lépcsõn felmenni nincs erõm. Aztán még osztályozó is volt. Péntekre meg kell írnom a feolvasandót. De délutánra jobban lettem. A szúnyoghálót is megvarrtam a hálószobába. Azt hiszem, jó lesz ez így tépõzáras megoldással. Csinálhatom a többit is. Hoztunk két kis bála szalmát BL-tól (köszönöm! :) ) Rozikának alomnak. Ferenc hazajött. A Nyunyikáról meg kiderült, hogy fiú és nem kislány, ahogy eddig hittük. A cica még egyben van. Most ennyi jut eszembe.

Szerző: empszi  2012.06.12. 06:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr715912306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása