Holnap jobb lesz

Reggel még sütött a nap, aztán reménytelenül esett egész nap. Talán este kibújt egy kis bátortalan napsugár. Az egész nap olyan volt, ahol talán az egyetlen öröm, hogy véget ér. Nem is fõztem holnapra, azt sem tudom, mi legyen az ebéd. Beáztattam ugyan a babot, de az reggel nem lesz kész. Nem is tudom... Ferenc kiszedte az elsõ két adag diót. Megcsináltam egy szúnyoghálót, takarítottam, de nem írtam meg a bizonyítványokat, csak a könyvosztó szöveg nagy részét.

Szerző: empszi  2012.06.12. 22:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr625912305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása