Egerészölyv

Nagy valószínûséggel az. Ketten voltak. Nagyon hangoskodtak, és nagyon röpködtek. Az a gondolatom támadt, hogy azért csinálják ezt, mert el akarják terelni a figyelmünket a fészkükrõl. A kerecsenfiókák kirepültek már, de az övék még lehet, hogy nem. De aztán akár egészen más is lehetett a nagy röpködés, kiabálás oka. Mindez a gyertyánosban volt, ahol erdei pajzsikát kerestünk. De azt nem, csak ölyveket láttunk. Meg borzot. De azt lefotózni esélyem sem volt. Nagyon tetszett az erdõ. Olyan igazi erdõ, mint a Fekete István regényeiben. Sok-sok állatnyomot láttam, de nem voltunk elég halkak, hogy a hozzájuk tartozó állatokat is meglássuk. Sok gombát is láttunk, de sajnos nem merek gombát szedni. Azt tippelem, hogy galambgomba lehetett, de a gombához a tipp kevés. Anyósom volt kint ebéden. Köszöntöttük születésnapján. Nem is tudom, délután mit is csináltam. Itt ültem egy ideig a gép elõtt, olvasgattam, beszélgettem, hát csak úgy eltelt a nap.

Szerző: empszi  2012.06.17. 22:12 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr545912300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása