Seprence

Persze ez is csak egy gaz. De ha közelebbrõl megnézzük, milyen szép. Már kezdtem bánni, hogy ez a fényképezzem le a gyomokat a kertben projekt nem tél végén jutott eszembe, mert már egy csomó elvirágzott. De jövõre majd újra nyílik, ez igaz. Mert ez is jó a természetben, hogy újra és újra lesz tavasz. Mindig lehet újra kezdeni, akkor is, ha az elõzõ nem sikerült úgy, ahogy szeretted volna. Ma iszonyatos meleg volt. De hát nyár van, mit akarok!? Az egész délelõtt ráment a vizsgálatokra. Labor, ekg, altatóorvos. Az egészben az a legviccesebb, hogy rosszul tudtam a mûtét dátumát. A jó dátum 25. és nem 26. Szóval, hétfõn megyek. Keddre már túl is leszek rajta. Csak így BL-hoz nem megyünk hétfõn. Majd csak augusztusban. Hát egy hajszálon múlott, hogy kiderült a tévedésem. Délután próbáltam egy kicsit pihenni, de nem nagyon ment. B. hozott még néhány maradék paradicsompalántát lesz, ami lesz belõle alapon. elültettem este. Jól megöntöztem, majdcsak megerednek. Bár szegényeknek tényleg nem a legideálisabb a kiültetési idõ. Ja, voltunk a piacon is. Gyönyörû szalonnát vettük. És végre megkaptam a fizetésem is. (Elmaradt a hónap elején valami adminisztrációs hiba miatt.) Megint felülkerekedett bennem, hogy NLP-vel szeretnék foglakozni. Most a növényhatározó mellé még NLP könyvet is viszek a kórházba. ?  Már megint ott tartok, hogy sokkal több dolog érdekel, mint amennyi belefér 24 órába.

Szerző: empszi  2012.06.20. 22:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr555912297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása