Kedden kiscicák

Amikor már lefeküdtem, jutott eszembe, hogy nem is tettem fel ide a bejegyzést a nagy izgalomban. Hat óra után megszületett az elsõ kiscica, aztán másfél óra múlva a második, majd a harmadik. Egyre könnyebben ment a cicának, a harmadiknál már meg sem nyekkent. Szóval ez volt a nap eseménye. Egyébként reggel értekeztünk az iskolában. gyönyörködtem a virágzó hársban, csináltam muzsdéjt (már amennyiben az, amit elõállítottam, annak nevezhetõ). Most megyek az orvoshoz a mûtét elõtti vizsgálatokra.

Szerző: empszi  2012.06.20. 07:03 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165912298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2012.06.20. 09:18:46

Ó de kedves fotót hoztál a cicákról! %smile% Drukkolok, hogy minden rendben legyen..... nekem még odébb van.... .

mclub 2012.06.20. 22:18:57

Margit, Te sem maradsz ki az "élménytúrából"?
süti beállítások módosítása