Nyári napforduló

Direkt vártam, hogy esti fényképet csináljak a napforduló alkalmából. Mire kimentem, a Nap már lebukott, és nem is volt olyan különleges a naplemente, mint néha szokott, de azért nagyon jó volt kint sétálni. Az jutott eszembe, amit Tom Best mesélt a napnak errõl a szakaszáról, hogy ez a farkasok órája. Amikor a nappali lények elnyugszanak, az éjjeliek meg aktívakká válnak. Lesétáltam egy kicsit a patak felé. De nem is ez volt az érdekes, hanem, hogy feljebb is mentem. Nem szoktam arra fordulni, most aztán rácsodálkoztam, hogy milyen jó a kilátás a Mecsekre.

Egyébként iszonyú hõség volt egész nap. Varrtam egy sötétítõfüggönyt az elõszobába. Még tökéletesítni kell, de a célnak megfelel. Ebédet is fõztem, meg rakodtam is. Ebbõl a lendületbõl kellene két-három hét, és akkor úgy-ahogy megközelítené azt az állapotot a lakás, ahogy szeretném látni. Nos, ebbõl semmi sem lesz. Holnap elmegyek Nagykanizsára, hétfõn meg már a mûtét. Utána meg jó néhány hét kell ahhoz, hogy rendesen tudjak ténykedni.

(Csak, hogy jövõre is tudjam: Anya ma kapta a papírt a recepthez. És J is ma kapta meg a paírt.)

Napforduló. Fordul vajon az életünk is, ha igen, a jobb iráynba? Remélem.

Szerző: empszi  2012.06.21. 22:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr785912296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása