Szombat

Nagyon sokat dolgoztam ma. Valahogy az hajt, hogy majd hetekig nem tudok semmit tenni érdemben. Zavar ez. Ilyenkor szoktam nagytakarítást csinálni, meg festünk, meszelünk valamit (egyszerre képtelenség lenne az egészet). Bár tavaly sokat csináltunk, de azért lenne mit most is. Megcsináltam a függönyt a konyhaajtóra. Anya szõnyegét és a nagy szivacsának a huzatát kimostam, persze fõztem, bevásárolni is voltunk. Gyûjtöttünk szénát, eljutottam a sövényigazítással az utcáig, öntöztem. Ez így leírva nem sok, de nagyon elfáradtam. És még annyi mindent szerettem volna megcsinálni. De holnap a fõzésen kívül már nem akarok semmit csinálni. Csak magammal foglalkozom. Ahogy nézem a kezem, látom, hogy a körmöm kb. felénél valami kis árok van. Olyan, mint amikor valaki néhány hónappal korábban megüti a körmét. Lehet, hogy az elõzõ mûtétem látszik meg a körmömön?

Szerző: empszi  2012.06.23. 21:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465912294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása