Keresztelõ szent János napján seregélyek

Nagyon szeretem a madarakat, de ma nem örültem a seregélyeknek. Annyira kevés a meggy, és õk meg nagyon sokan vannak. Hatalmas csapatban jöttek reggel, mikor hazaértünk a misérõl. Elõször azt hittem, hogy feketerigók jöttek, mert még csak kettõt láttam, de aztán jött még vagy kétszáz. Sokat ténykedtem ma is, hogy minél kevésbé hiányozzon a munkám a következõ idõszakban. Holnap reggel megyek. Most fáradt vagyok, és még össze kell pakolnom, fürödni, ilyesmi. Gondoljatok rám. Szeretnék minél gyorsabban felgyógyulni. Bár ki nem ezt kívánná magának. És bátor szeretnék lenni, és a lehetõ legtöbbet tanulni, minél többet épülni mindabból, ami rám vár.

Szerző: empszi  2012.06.24. 22:02 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr105912293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.06.25. 09:15:52

Szia Gyongyi ! Aterzem a helyzetedet es nagyon gyors felepulest kivanok, minnel hamarabb feledhest el ezt az egeszet, amiben most kenyszerulsz ! Gyogyulast, torodj most csak magaddal ! puszi Imola

mclub 2012.06.28. 20:22:28

Imola, köszönöm! :)
süti beállítások módosítása