2012.06.27. szerda

Reggel megint nagyon gyengén voltam. Szédültem, hányingerem volt, remegtem. Arra is gondoltam, talán az is közrejátszott, hogy a folypép kivételével nem ettem semmit vasárnap dél óta, bár én eléggé bírom a nem evést. hát nem is segített, hogy ettem egy keveset. Valahogy rájöttem, hogyan tudnék megmosdani. Na, ez segített. Akkor kezdett visszatérni belém az élet. Aztán vécére is sikerült mennem. Ez központi kérdés mindig a kórházban. Kivették a drént. Hát eléggé fájt. (És most az a legfájdalmasabb pont bennem, annak a helye.) Majd mikor Sanyi hozott két kis joghurtot meg egy kávét, na, ezek után visszatért belém az élet. Már jöttem-mentem. És éreztem, hogy másnapra teljesen jól leszek, és mehetek haza. A szoba népsûrûsége is csökkent, ez is jó hatással volt rám. Beszélgettünk is este, meg olvastam. Már úgy készültem, hogy jövök haza.

Szerző: empszi  2012.06.28. 20:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15912290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása