2012. 06. 28. csütörtök

Már úgy keltem fel, hogy jövök haza. Jó korán elmentem mosdani, kezdtem összepakolni. Megkaptam a gumipántomat, Sanyi hozott kávét, joghurtot. A doki átkötötte a sebemet, s mondta, mehetek, odaadta a zárót. Azt is mondta, hogy szép a seb. Meg amit tudni kell. Kedden lesz a varratszedés. Fél tízkor jöttünk el. Azóta igyekszem itthon elrendezõdni. Az elõbb kimentem a kertbe is. Láttam, hogy van kis tök meg cukkíni. Rozikámat is megsimogattam. De talán ennyi elég volt mára a fentlétbõl.

Szerző: empszi  2012.06.28. 20:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr735912289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása