2012.06.26. kedd

Reggel nem voltam valami jól. Infúziót kaptam. És „folypépes” kaját, ami azt jelenti, hogy reggel infúzió (foly.), délben szûrt zöldségleves (foly.), vacsora kb. 1 dl híg túró (pép). Reggel nem is tudtam felkelni, pedig kellett volna. Ilyenkor hajlamosak azt hinni, hogy nyafogok. De okultam a négy évvel ezelõttiekbõl. Nem teszek emberfeletti erõfeszítéseket, mert rossz vége lehet. Így csak délután keltem fel, mert akkor éreztem, hogy képes vagyok rá. Reggel áthúzták az ágyamat, de mivel felkelni nem tudtam, a mosdás elmaradt. Nem ugrottam meg a szintet, így jártam. Estére hõemelkedésem lett, de nálam az már olyan, mint másnál a láz, de ez sem a protokoll szerint való. De borogattam magam a magammal vitt régi zsebkendõkkel. Jól aludtam viszont éjjel.

Szerző: empszi  2012.06.28. 20:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr895912291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása