Vasárnap

Reggel odatettük a levest meg a húst sülni idõben. Aztán elmentünk misére. Hoztuk ki anyósomat. A gyerekek 11 körül értek haza. Nem sikerült teljesen AM tortája. A karamell túl folyós, a túró túl zselatinos lett. Mondtam neki, hogy a 32. születésnapjáig majd begyakorlom tökéletesre. :) A lényeg, hogy szeretettel csináltam és örültem miközben csinálom. Aztán délután feküdnöm kellett. Nem vagyok valami jól. Fájt a torkom és a fejem. Hétfõn feltettem ezt a bejegyzést,de valahogy eltûnt onnan.

Szerző: empszi  2012.07.24. 12:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr965912263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása