Hétfõ - Ipar u.

Sokat feküdtem. Néztem Polcz Alaine és Bíró Laci videókat. Még fájt a fejem és a torkom. A gyerekek átmentek Átáta, délután jöttek vissza. Maradékokat ettünk. A kertbe is csak délután, estefelé mentem ki. Misivel irkáltam kicsit. Megírta, hogy átköltözött az Ipar utcába. Nézegettem a google-n. Beszélgettünk a gyerekekkel az elõttünk álló megoldandókról.

Szerző: empszi  2012.07.24. 12:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr565912262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása