Péntek - a nyári mûtét óta elõször Rögzõdbe

Egész nap szombati hangulatom van. Talán azért, mert megcsináltuk a hétvégi vásárlást. Padlizsános ebédet csináltam, elõször ezen a nyáron. Pályázatoztunk, meg aludtam is délután. Nagyon meleg van. Ja, reggel NLP-ztünk. És tegnapi is Ferenccel. Ez most nagyon jó. És az is nagyon jó, hogy Pál Feri is hivatkozik – többször az NLP-re. Ma fejeztem be az elsõ évadot. És elkezdtem a másodikat. Hihetetlen mennyiségû az anyag. Szeretném meghallgatni az összeset. Ma, a nyári mûtét óta elõször, voltam lent a rögzõdi úton. És tényleg kezdtem teljesen jól érezni magam. Azért még a fáradékonyság megvan. Érzem, hogy a mostani mûtét után jelentkezett a poszttraumás stressz. Hála Istennek nem olyan mértékben, mint öt éve, de volt. Hadd mondjam múlt idõben. Éppen azért, mert ma délután aludtam. És ez annak a jele, hogy múlik. Mert éppen az az egyik jellemzõje, hogy nem tudok rendesen aludni. Meg könnyebben kifáradok idegileg. De ez nagyon nagy szó, ha ma lesétáltam az erdõszélre.

Szerző: empszi  2012.08.03. 20:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr775912251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása