Elköszönés

Nyolc év után elköszönt Egerágtól HI plébános. Óhatatlanul az én elmúlt nyolc évemrõl is elgondolkoztam. Misi nyolc éve érettségizett. Itt kezdõdött a gyerekeim felnõtt életének szakasza. Még volt két évem az irodában, és Ferencnek két éve itthon. Tehát 2004 nyarán kezdõdött ez a korszak. De 2005 áprilisában kezdõdött a nagy életmódváltásom. Akkoriban akartuk megvenni a kisházat, akkor halt meg II. János Pál. 2005 téli vizsgaidõszakától lakott itt Bogi. Aztán 2006 januárjában voltam Dobogókõn. 2006 februárjában kezdtem az NLP-t. Márciusban jöttem ki az irodából. Nyár elején csináltuk meg a bajai átalakítást. Augusztustól lakik itt végleg anya. 2006 szeptemberében lettem újból osztályfõnök. És így tovább.

Szerző: empszi  2012.08.12. 22:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr525912242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása