Máriagyûd

Egy kicsit menõs nap volt ez is. Reggel Szalánta. Megkaptam a millió kérdéses kereseti igazolásomat. Pakoltam, ebédet fõztem, egy kicsit aludtam, pakoltam. Még ez is eltart egy ideig. Még jó, hogy a Pálferi is van végtelen mennyiségben. Itt az issel van egy kis probléma. Mert ha abból is, akkor a másikból is. Mármint a pakolnivalóból. A kiskecskével is küzdeni kellett. Már kibújik a hámból is. A villanypásztor nem elég erõs neki. Ötre lementünk misére. Most volt elõször az új papunk. Most van elõször 1722 óta, hogy Egerágnak nincs plébánosa. Újpetre, Vokány és Egerág. Ez a három plébánia tartozik hozzá, Újpetrén lakik. Nagyboldogasszony napja lévén a napom – ahogy már évek óta szokásom – Máriagyûdön ért véget. Jó lenne írni errõl is, de most nincs nyitva bennem a mélység kútja. De talán ez a kép magáért beszél.

Szerző: empszi  2012.08.16. 16:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr775912239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása