Kozármisleny

Igen, ott készült ez a kép. Ha éppen kirándulni lettünk volna ebben a faluban, bocsánat városban, akkor ezt a templomot biztosan megnéztük volna. Ám nem kirándulni voltunk, hanem csak a Spárban és a patikában, a templomban meg már számtalanszor voltunk. De most ezt a nyaralásosdit játszom. Tegnap nagyon elfáradtam. Reggel nyolcig aludtam, szinte eszméletlenül. Aztán mentünk át Milsenybe (= Kozármisleny), majd ebédet fõztem. Aztán folytattam az alvást. Délután meg a pakolást. Ja, majd elfelejtem mondani: új kisnyuszik születtek. Hát erre nem számítottam. Tegnap csak néztem, hogy miért épített fészket a nyuszi. Megtépte a szõrét is, de még mindig nem esett le nekem a dolog, csak reggel, amikor a szõrkupac mozgott. Soha nem volt nyuszim. A macskák szokásait ismerem. Amíg a kiscicák szopnak, nem jönnek a kandúrok. De ezek szerint a nyusziknál nem így van. Most nézem itt a blogban, éppen egy hónapos az elõzõ kisnyuszi. Tehát harmincegy napja született.

Szerző: empszi  2012.08.18. 22:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr805912236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása