Egerág

No, már csak a poén kedvéért legyen ez a cím. Bár azért van benne valami, hogy ez legyen, mert nem tettem ki a lábam a faluból ma. Ez elég gyakori úgy egyébként, leszámítva az egy ideje meglévõ szokásunkat, hogy Kertvárosba menjünk vasárnap reggel. De ma fél kilenckor volt itt a mise az új plébánossal. Megjöttek a gyerekek. Ez a legfontosabb a mai napban. Ezen kívül nem sok említésre méltó történt. Reggel láttam ezt a sáskát. Jó, ugye? Nagyon rá tudok csodálkozni az élõlényekre. Frászt is lehet kapni egy ilyen rovartól, meg rá is lehet csodálkozni. Elképesztõ „dizájnja” van. Ezen kívül fõztem (négysajtos csirkét krumplipürével meg természetesen vasárnapi levest), aludtam, pálferiztem, pakoltam, nyusziztam. Most meg mindjárt holnap van.

Szerző: empszi  2012.08.19. 23:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr15912235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása