Start

Annyira drukkolok, hogy sikerüljön ez a start-munkaprogram. Tudom, már írtam ezt, de ma megint átéreztem, hogy ez mennyire fontos lenne. Ez végre valami fontos és jó, ami ebben a faluban történik. Ez valódi dolog, nem játék. Sokszor érzem, amikor valamivel kísérletezem, hogy ez csak játék. Akkor érzem ezt, amikor nincs igazi tétje annak, amit csinálok. De ennek van tétje. Méghozzá elsõsorban az emberi méltóság. Sõt még a biztonság is. Még az is lehet, hogy az az elsõ. Reggel voltunk lent, vettem barackot, hagymát, paprikát. A Spárba is átmentünk. Aztán krumpliscsavartat sütöttem meg káposztás párnát. Majd leírom a fõzõsbe. Ezen kívül nem sok értelmeset csináltam. Brutális meleg volt. És tegnap óta megint érzem a mûtéttel összefüggõ idegfájdalmat. Már legalább két hete nem jelentkezett, most meg olyan erõs, mint három héttel a mûtét után. Felhívott LD. Á búcsúztatója miatt. Annyira meglepõdtem, hogy kinyomozta a telefonszámom és még fel is hívott. Felkavart ez. Ott leszek. Aztán kimegyünk Pécelre. Ennek nagyon örülök, mert hiányzott nagyon, hogy találkozzunk.

Szerző: empszi  2012.08.21. 22:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr95912233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása