Tanösvény

Lementem a tanösvényre, mivel ma már megkezdõdött a tanév elõkészítése a mai napon, s ezért bementem. És nekem a gyerekek után a tanösvény a legfontosabb az iskolában, ezért gyerekek híján elsõ dolgom volt, hogy a tanösvényre lemenjek. Az erdõt is megviselte a kánikula, a szárazság, de azért ott mégis van zöld. Több harkályt is láttam, de ennél jobb képet nem sikerült róluk készíteni. Egyébként zsibongott az egész hely az élettõl. Az utak elég tiszták voltak. Nyilván a táborok alatt sokszor lent voltak a gyerekek. Kijártak egy balra vezetõ utat is. Arrafelé is szép az erdõ. Mikor hazajöttem, Ferenc szedett bodzát. Most hozzáfogok, hogy fõzzek egy kis bodzalekvárt. Palacsintát is sütöttem. Most Pál Ferit hallgatom, iszonyatos meleg van. Gyûjtöm az erõt a lekvárfõzéshez.

Szerző: empszi  2012.08.22. 15:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr585912232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása