Kánikula – szekrényes - bodzalekvár

Elég jól tûröm a meleget, azért már nagyon jól jönne egy kis lehûlés. Átmelegedett a ház. Nem tud lehûlni éjjel sem. Már amennyire a hajnali 21 fokban errõl egyáltalán beszélhetünk. Majdnem nem fényképeztem ma. Egész nap fönt pakoltam. Este kezdtem hozzá a bodzalekvár folytatásához. Mert tegnap már elkezdtem. De még nem fejeztem be. Tegnap a botmixerrel összetörtem, és fõztem egy sort. Ma hozzáadtam a bodzával azonos mennyiségû vizet, és átpasszíroztam a szûrõn. De úgy éreztem, hogy még nagyon sok megy így veszendõbe. ezért még ugyanannyi vizet hozzátettem, és fõztem egy ideig. Lepasszíroztam még egyszer. Aztán hozzáadtam cukrot 1 kg bodza, 2 liter víz, 30 dkg cukor). Hát elég híg lett, fõztem kb. 20 percet, aztán majd megnézem reggel, milyen lesz. Majd fõzöm még, hogy sûrûsödjön egy kicsit. Talán nem kellett volna ennyi vizet hozzáadni. Lehet, hogy jó ötlet lenne, hogy megnézzem, másoknak milyen tapasztalatai vannak bodzalekvár ügyben. Érzem a vadkendert is. Bár semmi okom panaszra, mert állítólag nagyon tombol, de azért még elviselhetõ az állapotom. Fújom ugyan kicsit az orrom, a szemem is viszket egy csöppet,de mi ez ahhoz képest,ahogy évekkel ezelõtt voltam?! A háló csücske is fáj egy kicsit, kb. úgy, mint a mûtét után három héttel. Akkor is ilyen meleg volt. Most olyan, mintha a meleg hozta volna elõ újból ezt a kellemetlen érzést.

Szerző: empszi  2012.08.23. 22:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr835912231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása