Az allergia második napja

Ebben a megállapításban az a pozitív, hogy augusztus 24-én csak második napja érzem a vadkendert (parlagfüvet), pedig évekkel ezelõtt már volt, hogy július végén érzetem ennyire. Ilyenkor pedig már a fuldoklásig, az éjszakai szenvedésekig jutottam. És ha most nem végeznék semmi poros munkát, lehet, hogy még ennyire sem érzeném. Iszonyatos kánikula volt. Egész délután forró nyugati szél fújt. És én itt fönt pakoltam. A nap nagyjából úgy nézett ki, hogy reggel elmentünk a piacra, aztán anyósomhoz, majd a Spárba. Aztán fõztem, pihentem, pakoltam. A piacon találkoztam két régi tanítványommal, házasok lettek, és most jön a kisbaba is. Örültem nekik. (A képen a piac, de a fiatalok nem ezen a helyen árultak.)

Szerző: empszi  2012.08.25. 08:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr225912230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása