Rozi segít

Nagyon mókás volt, ahogy részt akart venni az autótakarításban. A napnak errõl a részérõl van fénykép. S nagyon sokkal többre nem is emlékszem. Reggel voltunk lent a faluban, aztán kutyáztam, a Spárban voltunk, ebédet fõztem (túrógombócot). Befejeztem a paradicsomot. Aludtam egy kicsit délután. Fõztem hétvégére, kimostam a függönyt. I-val beszélgettem. Itt volt a duguláselhárító. Most meg ezt írom és hallgatom Pál Ferit. Vallásosnak lenni azt jelenti, hogy választ találni arra a kérdésre, hogy mi az élet értelme – idézi Pál Feri miközben ezt írom. Most meg már kéne aludnom, mert nagyon korán kell kelni. Az emberi létezés, felelõs létezés… Az élet értelme személyes és konkrét… 2005 októberénél tartok. Amikor ezeket mondta élõben, akkor jártam beszélgetni SÁ-val az Elefántos Házba. Ferenc negyedikes gimnazista volt.

Szerző: empszi  2012.08.31. 22:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1005912223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása