Az elsõ tanítási nap

Mindig három osztályfõnöki órával kezdõdik, úgy, hogy becsengetéskor van egy rövid tanévnyitó. Aztán nekem még a hatodik órám is osztályfõnöki volt. Ezzel elkezdõdött ebben az iskolában a harmadik évtizedem. Órák után még megírtam egy hivatalos levelet, meg erre-arra ment az idõ. Vettem egy hosszabbítót, hogy tudjam használni a gépem. Írjam rá a nevem, ez volt a tanács. Jó, majd ráírom. Amikor hazajöttem, a szallas.hu-s ügyeket intéztem. Embertelenül elfáradtam. Este még elõkészítettem a mai ebédet. Elég korán lefeküdtem.

Szerző: empszi  2012.09.04. 05:35 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr155912220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása