Hidegfront és paradicsom

Valóban megjött a lehûlés. Nem is kicsit. Reggel ezt még nem is hittem el. Mellényt azét vittem a rövidujjûhoz. Még jó, hogy volt, aki hazahozott, mert megfagytam volna. Tegnap este elkezdtem feldolgozni 7 kg paradicsomot. A terveimben még ötven kiló szerepelt, mert kiszámoltam, hogy annyi is elfogyna. De most lesz kb. három kisüveg pizzakrém és kb. négy kisüveg ketchup. De nem fogom magam ostorozni. Éppen ez ennek az õsznek a legnagyobb feladata, hogy megtaláljam és kijavítsam azokat a dolgokat, amik erõmet. Nem véletlenül „kaptam” Pálferit.

Szerző: empszi  2012.09.14. 06:22 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr65912210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ircsike 2012.09.14. 06:49:52

Remélem ott is esett az eső, mert már nagyon száraz volt minden.

mclub 2012.09.15. 21:49:25

Ircsike! De jó, hogy újra látlak! :)
süti beállítások módosítása