Szeptember 25. kedd

Tegnap este iszonyú nehéz volt az allergiám. Hajnalban vihar volt, ébren voltam egy ideig. Reggel kicsit elaludtunk. Nagyon tiszta lett a levegõ. Az osztályommal az iskolaorvosnál voltunk, védõoltást kaptak. Gyönyörû idõ volt. Amikor hazajöttem, krumplipüré-újrahasznosító ebédet csináltam. Ebéd után Pálferi. Ferenc szerint a vérem pálferiszintje lesüllyed ekkorra. Az emberi lény csodálatába visz engem ez ténykedés. Nagyon szeretem ezt a brutális, nyers õszinteséget. Olyan nagyon sok hasonló gondolatom van, de nemigen találkozom máshol ilyen hozzáállással. Ezért ez most nagyon sokat jelent nekem. igen, be kell vallanom, sok önigazolást is. Mert amikor valaki nem tartozik a fõsodorhoz, könnyen abnormálisnak érezheti magát.

Szerző: empszi  2012.09.25. 16:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása