Szent Mihály napja

Most kivételt teszek, lehet itt más kép is, nemcsak az általam készített fénykép. Ma „kell”, hogy itt legyen a gyõztes szent Mihály képe. A tegnapi napról szóló bejegyzést ma tettem fel reggel. Utána voltunk a piacon, a spárban. Ebédre ezt a sült töltött paprikát, padlizsánt csináltam. Egy egész keveset takarítottam, ezen kívül igyekszem regenerálódni. Persze pálferizek közben.

Végre újra írtam a fõzõsbe! :) http://pszichowellness-konyha.blogspot.hu/

Szerző: empszi  2012.09.29. 17:36 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr605912192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2012.09.29. 20:32:49

Szia M! Rég jártam a blogodon, de látom ugyanolyan klassz, mint volt. Misit Isten éltesse! A Szt. Mihály kép valahonnan ismerős :D Apropó padlizsán. Erika paradicsommal főzött össze padlizsánt, hagymát meg fűszereket, és nagyon finom kecsap-szerű valami lett, aminek nagy sikere van nálunk. A mai vacsoránál is mártogattam bele.

mclub 2012.09.30. 18:02:56

SA, Misi nevében köszönöm. Az a padlizsános dolog nagyon finom lehet. Ha kapok még elfogadható padlizsánt a jövő héten, akkor főzök én is.
süti beállítások módosítása