Szeptember 30. vasárnap

Hajnalban fényképeztem a teliholdat. Szinte nappali világosság volt. Bár ez enyhe túlzás, mint a melléket ábra is mutatja. Csendesen telt a szeptember utolsó napja. Elmentünk reggel misére, befejeztem a csípõs paprikakrémet, fõztem ebédet, ebéd után anyával voltam egy kicsit. Lehet, hogy holnap ki kell hívnom az orvost. Iszonyatosan megkékült a lába. Mára, pedig szerdán este esett el. Tegnap jelent meg a kékség és mára már hatalmas területre kiterjedt. Nyilván mélyen sérült meg az izom, nem az ütéstõl, hanem inkább a húzódástól sérülhetett meg. Bár ezzel együtt úgy látom, hogy jobban van. Aztán pálferiztem kicsit, írtam a fõzõsbe. Közben Rozika meglépett. Talált a kerítésen egy részt, ahol ki tudott menni az utcára. Még szerencse, hogy a szomszédok észrevették és szóltak. Rozika, ahhhhhhhhhh! A világ legaranyosabb kecskéje, de olyan csintalan, hogy elképesztõ. Holnap október.

Szerző: empszi  2012.09.30. 17:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr375912191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása