Október 2. kedd

Reggel esett az esõ. Az osztályba az egyik kisfiú hozta ezt az õszi asztaldíszt. Örültem neki. Mire jöttem haza, kisütött a nap. Fõztem ebédet. Közben újra beborult. Zivatar lett. Dörgött keményen. Háromra vártuk az orvost. Csak egy kicsit késett. Szakadt akkor is az esõ. Szinte esti sötétség volt akkorra. Anya hála Istennek jól van. Aztán még konyháztam egy kicsit. Öt óra is lett, mire egy kicsit pálferiközelbe kerültem. De addigra már nagyon elfáradtam. De nem maradok itt nyugiban, mert megyek le, Ferenccel megnézzük, mire megyünk a vákuumszûrõvel.

Szerző: empszi  2012.10.02. 17:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr465912189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása