Október 3. szerda

Hála Istennek nem volt elsõ órám, mert nagyon nehezen keltem fel. Azt gondoltam, hogy amiatt, mert tegnap nagyon kifáradtam, nem pihentem le délután. No, ez elég nagy hiba volt. Szép idõ volt, amikor lesétáltam az iskolába. Az esõ nagyon jót tett a világnak. Az esõcseppek ragyogtak a fûszálakon, és ez egy kis erõt öntött belém. Aztán megint elfáradtam, mire hazaértem. De most itt fekszem, és gyûjtögetem az erõt, hogy befejezzem a bodzalekvárt, amit tegnap Ferenccel kezdtünk. Paprikát is akarok még sütni. Szép, kellemes idõ van. Még van sok a napból.

Szerző: empszi  2012.10.03. 16:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr915912188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása