Október 6. szombat - az év gombája

Reggel nem siettem felkelni. Az itteni piacon kezdtünk. Kilenc után jön a tejes. Megint vettem vajat, sajtot, és most tejfölt is. Még nem kóstoltam meg, de remélem ez is jó lesz. Aztán mentünk a városba. Bevittük a gombát a gombásokhoz. Ja, de szép bagolygomba! – ezzel szólított meg a kedvenc gombásasszonyom. Aztán megnéztem a bagolygombát a neten. Megtudtam, hogy ez lett az év gombája, és ez az õzláb baranyai tájneve. Nos, ettõl még jobban örültem a tegnapi zsákmánynak. Igyekeztem lefényképezni, de Rozika jelenlétében nem volt ez annyira egyszerû. Nagyon érdeklõdött a gombám iránt. Annyira szeretnék erdõjáró lenni, de a tegnapi vadõrrel való találkozás után nem látszik ez annyira egyszerûnek. Most még készülök sütni egy pizzáskalácsot. Mindjárt megyek, hogy elkészüljön, mire a gyerekek hazaérnek.

Szerző: empszi  2012.10.06. 19:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr445912185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása