Október 9. kedd - Siklós

Nagyon nehezen aludtam el tegnap este. Aztán reggel meg nagyon nehezen keltem fel. Igyekeztem minél jobban végezni a munkám, aztán rohantam haza, ebédet csináltam (spenót, bundáskenyér), aztán a rohanós ebéd után mentünk Siklósra. Annyira elfogyott addigra az erõm, hogy alig éltem az autóban. Aztán jött a közjegyzõi szívatás. Vissza kell menni jövõ kedden. De az ügyvédnél végeztünk. Aztán Zsuzsihoz vittem a cuccokat. Már csak egy keveset kell ezzel kapcsolatban tennem. Most egy kicsit pihennem kéne. Megint azt érzem, hogy mindenki kivan. De nyilván ez csak egy projekció. A jó mindenesetre az, hogy megint egy lépéssel tovább jutottunk. És megélhetem, hogy lépésrõl lépésre mennek a dolgok.

Szerző: empszi  2012.10.09. 17:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr115912182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása