Október 12. péntek

Elmaradt az ötödik órám, mert a nyolcadikosok elmentek a pályaválasztási kiállításra, így jó idõbe hazaértem. Megcsináltam az ebédet, padlizsános ragut a rizsre. Nem tudtam azonnal folytatni a teendõ végzését. Kellett bõ két órát pihennem, hogy újból mozdulni tudjak. Aztán átmentünk a Spárba. Esett az esõ. De még így is egy kicsit megint tudtam érzékelni, hogy hétvége van, a itthon vagyunk. Várjuk Misiéket. Fõztem nekik bablevest füstölt hússal, sütöttem kalácsot, csináltam egy avokádókrémet. A háromnegyed kilences vonattal jöttek. Ferenc is akkor indult haza a városból, így együtt jöttünk. Kabátban mentem. Most õsszel elõször. Olyan jó, hogy van kinek ételeket készítenem azzal együtt, hogy nagyon elfáradtam ennyi plusztól. Nem is tudtam tegnap feltenni ezt a pár sor. így ma pótolom.

Szerző: empszi  2012.10.13. 15:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr785912179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása