Október 14. vasárnap

Reggel a misén az jutott eszembe, hogy erõ helyett inkább bölcsességért kéne fohászkodnom, mert ha megvan a bölcsességem, az erõforrásaimat majd jól tudom használni.

Ferenccel beindítottuk a kazánt. Én emlékeztem az elméletre, õ volt a kivitelezõ. Sikeres együttmûködés volt.

Anyósom jött ebédre. Rozsdás volt az ebéd alapvetõen, de megcsináltam a tegnap elmaradt húsos palacsintát is. Ebéd után beszélgettünk Misiékkel. Ez jót tett a lelkemnek. És még csomagolhattam is nekik. :)

Ps. Mivel a kommentekbõl kiderült, hogy a rozsás ebéd érdeklõdésre tart számot, eztért a fõzõsbõl belinkelem ide, hogy mi is ez tulajdonképpen. Íme:

http://pszichowellness-konyha.blogspot.hu/2010/04/rozsdas.html

Szerző: empszi  2012.10.14. 17:51 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr435912177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Somogyi Antal 2012.10.15. 21:36:54

Azt hiszem, valamit nagyon félreértek itt. Rozsdás nem a kutyátok neve??? Mi volt az ebéd?? :D Mi is megesszük az otthoni állatokat, mint a disznókat, baromfiakat, de kutyát?? Mit jelent, hogy Rozsdás volt az ebéd?

amerika24 2012.10.16. 14:29:00

...ezt én se értettem, nem tudtam mit is jelenthet nálatok, ha rozsdás az ebéd...aztán azzal oldottam meg, hogy talán valami nehezen nyelhető ennivaló volt...:O

mclub 2012.10.16. 15:22:52

Anti, a kutya nem Rozsdás, hanem Bundás - volt. (Két éve már, hogy elment az örök vadászmezőkre.) :) Amerika, a főzősből, melyet ps.-ként belinkeltem fény derül a titokra. :)

SA.. 2012.10.16. 18:58:36

Értem már. Megpörkölt marhahús. :D Pedig milyen nagy szám lenne kutyából, mint a kínaiak. :D Bundást is lehet enni: bundáskenyér, stb.

amerika24 2012.10.16. 20:53:47

Igen, így már érthető....és képzeld, én szeretem a sóskafőzeléket...ha marad vasárnapról rántott hús, vagy egyéb hús féle, hétfőn csinálok hozzá egy kis sóskát...igaz, nálunk mindenki megeszi...
süti beállítások módosítása