Október 21. vasárnap

Igazából Kazinak kéne itt lenni ezen a képen. De majd lesz még õ ebben a blogban. Nyers májjal etettem, hogy egy kicsit összeszedje magát, de még így is gyönyörû. Kb. két hete jelent meg elõször. Szerintem az éhenhalása elõtti napon lehetett akkor. Azóta már kifényesedett a szõre, de még mindig nagyon sovány. De már nyugodt, dorombol. és látszik, hogy lakáshoz szokott. Mics óta nem volt igazi fekete macskám. Egyébként meg jócskán fáradt vagyok. Ma négy kg lisztbõl sütöttem keltet. Kettõbõl kis fonottat, már délre elkészült, a másik kettõbõl holnapra a gyerekeknek kemencéspizza-lapot (elõsütve). Ági jött a háromnegyed ötössel. Elõtte egy kicsit fent voltam. Nagyon szép idõ volt, akkor röpködött itt ez a motoros sárkány. A szomszédék ismerõse. Szaftos tarját csináltam ebédre petrezselymes krumpligombóccal. Tegnap B-tõl kaptam egy kávétortát névnapomra. Ebéd után felvágtuk. Nem sok maradt belõle mostanra. Ma van missziós-vasárnap. Nemcsak Európa, de mi magunk is missziós terület vagyunk, ahogy a misén mondta az atya. Most még hallgatok egy kis Pálferit, aztán mindjárt holnap van.

Szerző: empszi  2012.10.21. 22:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr265912170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása