Október 29. hétfõ

A képen Kazi látható, a fényképezhetetlen. Már amennyiben látható. Kazi a csodamacska. Olyasmi állat ez, mint az én hajdani fekete cicám. A fekete macskák más fajhoz tartoznak, mint a többiek, már ha ebbõl a két macskából indulok ki. Valahogy nagyon különleges lények. Kazi a napom fénypontja. Egyébként hideg esõs nap volt, ki sem tettem a lábam a lakásból. Megcsináltam a nav-os papírokat, a gyerekek meséjét kijavítottam, bankoltam, ebédet fõztem. Erre futotta ma. A tegnapi maradék céklás mártáshoz csináltam töltött krumplit meg persillade-ot. Nagyon jó volt ez a három együtt. Bár a gyerek nem értékelték túl sokra.

Szerző: empszi  2012.10.29. 19:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr455912162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása