Október 31. szerda

Most lenne a rémek éjszakája, vagyis az van, akinek ez benne van a tudatában. Az enyémben a mindenszentek vigíliája van. A halloween szót a kisfiaim Tesz-vesz szótár címû könyvében láttam elõször. Ez kb. 25 éve volt. A Valentin-nappal éppen így vagyok. Na, de ez sajnos még messze van. Most még rövidülnek a napok. De ma nagyon szép idõ volt, csak nagyon gyorsan este lesz. Sütöttem töpörtyûmorzsás pogácsát. Kiscicnek ízlett!. :) .Ha ezt sikerül elérnem, azt mindig sikerélményként élem meg. Folytattuk a pakolást. Másról nem nagyon tudok beszámolni. Persze Pálferi is volt. Neurotikus allergia. Ezt a szót tanultam ma. Ez nagyon érdekes. Nem is gondoltam rá, hogy ilyesmi lehet, de ez sok mindent megmagyaráz.

Pogácsa itt:

http://pszichowellness-konyha.blogspot.hu/2012/10/pogacsa-toportyumorzsaval.html

Szerző: empszi  2012.10.31. 19:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr165912159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása