November 3. szombat

Reggel nagyon gyönge volt a piac. Nem jött a tejes. Aztán átmentünk Átára. Ott vannak a libák. Kaptunk egy tököt. :). Aztán nagyon gyorsan fõztem ebédet, hogy a gyerekek mehessenek. Elvitték a pénzt. Aztán egy kicsit pihentem. Aztán jött P. szakdolgozati témában értekeztünk laza négy órát. Hát nem tudom, hogy tudom-e én ezt. Én jobban írok, mint P. Aztán az sem tetszett azoknak. Azért majd segítek, amennyit tudok. Megkóstoltam a gyerekek kökénylekvárját. Finom, bár egy kicsit fanyar. De hát kökény. Egy kicsit cicáztunk. Most meg feljöttem, mert eddig bírtam. Kitaláltam, hogy kamillatea-kúrát fogok tartani. Ma már ittam is reggel-délben-este.

Szerző: empszi  2012.11.03. 19:36 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr85912156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása