November 16. péntek - nyugdíjasnap

Zaklatottnak éreztem magam ma. De már napok óta. Nem tudom, hogy mi ez. Végre Ferencék házvásárlása is lezajlik, a navos papír is megjött ma, úgy, ahogy kéretem. Csak Ferenc autója állt le tegnap. Majd hétfõn derül ki, hogy mennyi lesz az összeg. A számítógépem is leállt délután a teleházban, de aztán itthon újra tudtam indítani. Lement a gyerekek mûsora. Ez az, amibõl végképp ki akartam maradni, aztán rám maradt az egész. Valamit kéne csinálnom a határaimmal. Rendet és nyugalmat szeretnék. Rend, nyugalom, tisztaság. Hogy átlássam a dolgokat. Hogy annyi legyen, hogy elbírjam, vagy hogy kezelni tudjam a dolgokat annyi erõvel, hogy még használható mennyiség maradjon. A teleházban készült ez a kép. Nagyon sok idõt töltöttem el az életembõl itt. De az már régen volt. De az is az életem része.

Szerző: empszi  2012.11.16. 16:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása