November 17. – kapbbe

Így kell ezt írni? Ez ennek a sütinek a neve. Azért ez, mert egyszer B. hozott egy kistányérral, s arra a kérdésre, hogy mi ennek a neve, azt válaszolta, hogy mit tudom én. Nem mindegy? Kapd be, és kész. Így lett ez az almás kapbbe. Most csináltam elõször, és nagyon örültem, hogy AM-nak ízlett. Azért lehet, hogy még lehetne rajta finomítani. talán nem is kellene bele ennyi vaj. Lehetne beletenni egy kis rumot is talán. Majd leírom a fõzõsbe. Délelõtt a kispiacon beszélgettünk a kecskés asszonnyal, aztán – meg elõtte is – fõztem, sütöttem. Jencit elvittük a buszhoz, közben kereket cseréltünk. A gyerekeket hazahoztuk Bogádról. Hétfõn gumis. Frici autója is lerobbant. Értem én ezt?

Szerző: empszi  2012.11.17. 19:41 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása