November 19.

Elég fura nap ez. Ma van a születésnapom. Éppen ezekben a percekben születtem 53 éve. Reggel gyalog indultam, de B-ke felvett. Örültem neki. Aztán a kollégák köszöntöttek, és ez is aranyos volt, hogy emlékeztek rá, hogy ma van a születésnapom. Viszont a második órán elkezdett fájni a hasam, és a negyedik óráig annyira felerõsödött, hogy haza kellett jönnöm. Gy. hazahozott, mert a saját lábamon ez nem sikerült volna. Feküdtem, aludtam egy keveset, aztán jobb lett. Ha lehetne vakbélgyulladásom, azt hittem volna, hogy az van. De nekem az már nem lehet. De hogy gyulladás van a hasamban, az már szinte biztos. Remélem, helyre jövök. Nem akarok elmenni az orvoshoz, mert nem bírom az egészségügy útvesztõit. Meg kell gyógyulnom. Az emésztésemmel is gond van. Nyilván ez az eredõje a bélfájdalomnak. Remélem, reggelre rendbe jön ez a gond. Azt hiszem, szépen sütött ma a nap, de nem sokat figyeltem rá. Feküdtem nagyrészt. De a répapépet megcsináltam holnapra, hiszen megígértem. Ja, és a lenti gépnél teszem fel ezt a bejegyzést, mert a gépem Ferencnél van. Erre nyár óta nem volt példa, hogy itt lent írtam volna ebbe a blogba.

Szerző: empszi  2012.11.19. 18:54 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr285912138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2012.11.20. 15:25:27

Boldog születésnapot, így utólagosan. Remélem már jobban vagy....ha nagyon muszály, azért mégis csak be kell avatni az orvosokat, ezt te is tudod, valahogy én sem szeretem a sok huzavonát , viszont ha tarthatatlan az állapot , nincs mit tenni...

mkati 2012.11.20. 17:22:48

Boldog szülinapot, útolag képzeld,tegnap vőlt az Etusnak meg a Katinkának is a szülinapja!Meg köszöntöttük öket a tornán.

mclub 2012.11.20. 19:15:26

Köszönöm a köszöntést. :)
süti beállítások módosítása