November 22. csütörtök

Nos, ez a legnehezebb nap a héten. Volt a családsegítõs ember is. Meg beszéltem megint a problémás papával. Hát nem könnyû. A nevtanos kolléganõvel és a pszichológus lánnyal is beszéltünk arról, hogyan lehetne jobban végezni ezt a munkát. Meglepõen sok dolgot hasonlóan látunk. Amíg a szülõknek nem segítünk, addig nem megyünk semmire. De hogy tudnánk a szülõknek segíteni. Össze kéne gereblyézni az erõinket. Annyira elfáradtam, hogy délután nem tudtam semmit csinálni. Csak feküdtem. Ment a pálferi, de nem is emlékszem, mirõl beszélt. Hazajöttek a gyerekek. Hozzájuk lementem egy kicsit. Borús, esõs nap volt. Most, hogy ilyen enyhe õsz van, nagyon szépek a fák. Vagy lehet, hogy máskor is ilyenek voltak, csak nem figyeltem rájuk ennyire.

Szerző: empszi  2012.11.22. 18:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr205912135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása