November 27. kedd

Megint majdnem úgy kezdtem, mint tegnap: fura. Akkor azt mondom, hogy furcsa, nagyon furcsa érzésem van mostanában többször. Leginkább a farkasok órájában, azaz, amikor a világos a sötétbe fordul, meg amikor a sötét világosba – hajnalban és alkonyatkor. (De ennek az elnevezésnek nincs köze a filmhez, vagyis nem gondolom, hogy köze lenne, Tom Best-tõl származik ez a megnevezés. ) Mintha el lennék veszve ilyenkor. Valahogy félálomban élek néha. És ez titokzatos módon a fényekkel függ össze. A fények nagy hatással vannak rám. Ezért örültem ma, hogy nagyon szépen sütött a nap, amikor jöttem haza. Tetszik ez a kerítés. A ház meg egy kicsit emlékeztet a Mama házára. Igaz, hogy csak annyira, hogy eszembe juttassa õt. Délután szedtem rukkolát, elkezdtem fõzni a hecsedlit, vasaltam. A délelõttrõl is mondhatnék dolgokat, de a meghatározó élményem még mindig az, hogy nincs elég erõ, még mindig nincs elég erõm. De talán már javul a helyzet.

Szerző: empszi  2012.11.27. 19:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr625912130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása