December 1. szombat

Új hónap. Holnap advent elsõ vasárnapja. Ma dolgoztunk. Reggel elég jól ment. Viszont negyedik órán már megint annyira rosszul lettem, hogy minden erõmet és rutinomat össze kellett szednem, hogy kibírjam. De aztán jobb lett. Egész délután fekszem. Aludtam is. Voltam lent a piacon az osztályommal. Vagyis a felével, mert a fél osztály volt csak itt ma. A másik fele versenyre ment, meg disznót vágni, meg beteg. Volt ma is a tejes. Nagyon örültem neki. A gyerekek meg annak, hogy lementünk, és vitték a kosaram, javasolták, hogy mit vegyek, persze õk mindent vetettek volna velem. De láttam rajtuk, hogy örömüket lelik a helyzetben. Lehet, hogy emlékezni fognak erre a helyzetre még évek múlva is. Érdemes néha ilyesmit csinálni.

Szerző: empszi  2012.12.01. 17:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr935912126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása