Havas reggelre ébredtünk

Azért néha kisütött a nap. Meggyújtottuk a gyertyát az iskolai adventi koszorún is. Egész nap azt éreztem, hogy csak a rutin visz elõre. Csinálom, mert tudom csinálni, de csak hálni jár belém a lélek. Furcsa ez a mondat, de valahogy mégis így érzem, mint valami éber kómában úgy vonszolom magam. Lementem a patikába anya gyógyszereiét. Egy egészen picit feldobott ez a séta. De aztán a hazafelé vezetõ úton, már alig vonszoltam magam. Fáztam is. Nézegettem a candida-diétát. Meg kellene egyet csinálnom. Sõt meg is fogom csinálni. De az a paradoxon ebben, hogy erõ kellene ahhoz, hogy az erõt adó gyógyulásomat támogassam. Most még várom Ferencet, hogy visszamenjünk az iskolába pakolni.

Szerző: empszi  2012.12.03. 16:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://empszi.blog.hu/api/trackback/id/tr975912124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása